Thursday, June 19, 2008


hahaha
tkejot la tuh aku ade blog gax
spesel thnx tu sasila si kedenk ayu.
nmpk tak pic si sumel sumel kek atas tuh?
ye ye. kami kua smlm.
syaz ajax aku.
kateny die nak g utusan.
bes tao
bes tao
bkn bes g utusan la.
pas balek utusan
kami g sunway piramid.
lupe lak,
kami tuh adelah aku
besame syaz besame mira.
mira adelah sowg kwn br yg bes amat.
jgn nak kembang ye mira martopo.
aku tepkse neyh,
nk mntk kao aja ngebowl.
miahaha.
benar benar,
kami g ngebowl,
juge tonton kungfu panda,
juge mkn di Carl's Jr(free)
juge makan J-co donut(free).
hepi amat
kerna asek glak jew.
mira suap aku donut,
da la free,
kene suap lagi.
ahaks.
hepi,hepi,hepi amat smlm.
thansk syaz,thansk mira,
len kali banje la lagi.

p/s : tolonk ajax aku lagi kalo nak kua.
kalo da tao ajax aku,tolonk jgn g ngebowl.

Posted by OH! noy at 10:07 PM |

2 Comments:

At June 19, 2008 at 10:45 PM, Blogger Syaz Swift said........
takutnye bukak blog baru awk nih.
saye takut
saye takut
securityyyy
tolong
hahahahaha
 


At June 19, 2008 at 10:47 PM, Blogger Mira3dora said........
muahaha. bagus bagus ade blog yeahh.
aku nak gelak jek ari neh weh
akakaka